Hanna-21.33

2011-05-09 21:33:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hejsan :D
kom nyss hem från en moppe tur nere på bjurs.
igår var jag ju på rättviksmaknad så jag tänkte visa er vad jag köpte

här är väskan men det är inte den bästa bilden



här har ni en till



jag köpte även en keps ;)




det är den första som jag värkligen har gillat :)

som anja skrev så har vi haft engelska NP idag och jag har också gjort det tycker att det gick ganska bra men jag och anja är tvärt om när det gäller engelska för hon har den gramattiska delen och jag har den delen att jag kan prata på och bara skiter i den gramattiska delen xD

aja men vet inte om jag kommer att kunna  blogga imon för jag ska hitta på nått med min kille imon, juste det har jag glömt att sagt ;) jag har skaffat kille för en som inte vet det HIHI ^^ <3

♥bye bye♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback