Hanna ♥

2011-08-03 14:07:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


heej bloggen :D

vet att det har varit ganska dålig bloggning ett tag nu men jag har värkligen inte orkat blogg den senaste tiden men tänkte att jag säger lite som hänt och lite som kommer att hända :)

hänt: 1. jag och Anja har haft denna blogg i över ett år nyss :D 
        2. ccw classic car week har börgat och jag var dit igår :) 
            lägger upp lite bilder sen
       
kommer hända: 1. jag fyller år 9 agusti :D
                        2. jag och Anja uker ner på semester till borås och kommer att 
                           gå på ullared :) 
                        3. vecka 33 kommer jag att ha gympa läger så kommer nog inte
                           bli så mycket bloggning då :/




ccw bilder:






jag tycker att jag ska få denna bil när jag fyller år men jag tror inte jag kommer att få den :/ xD


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback