hanna ♥

2012-04-07 14:13:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


hello :P var ett tag sen nu men känner att jag måste ha ett ställe att skriva av mig lite nu.Det har börjat krånga till sig ganska mycket och så har jag lite för mycket att tänka på över huvud taget men nu handlar det om en kompis som har förendrats nått extremt och kan inte fatta att jag tror att jag kommer att förlora en av mina bättre vänner en som jag aldrig ville förlora men vad kan man göra? alla gör ju sina egna va, eller hur? men en sak vet jag att när jag väl fått en bra vän vill jag inte släppa den för det finns inge gått om vänner man kan lita på, tro mig jag har blivit utsat för det ett antal gånger.

aja men vad har alla eller kommer alla att hitta på i påsk och under lovet? sj har jag varit i Furudal men min kille så han har träffat min pappa och hans fru. resten av lovet har jag inte planerat nått sp, får vell ta dagen som den kommer och inte hålla på att strässa :P

bye bye xoxo <3

Kommentarer

HEJ du

du, jag Kom med i en fototävling. nr3 är min bild och snälla ge mig din röst. hehe Tack på förhand :) pssst. rösta när du är med i någon slags tävling bara säg till.. :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

2012-09-30 06:51:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback