Anja

2011-08-31 18:05:34 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggläsare!

När jag fyller 16 ska ju jag tatuera mig men jag har beslutsångest, jag vill ju tatuera in något som betyder någonting och inte bara något random tryck liksom^^

Eftersom jag går en resturang linje så är det inte så smart att ha en tatureing som syns för då är det jätte svårt att få jobb, så här är några ställen och tryck som jag funderar på:


Någon sorts fjäder vid bröstet (det lutar mest mot den i mitten)


Någon text som betyder mycket på sidan av kroppen, ett litet hjärta nere på foten


Eller mitt namn i nacken

Det är såå svårt antingen ska jag ha en fjäder, text på sidan, ett litet hjärta och mitt namn i nacken eller så ska jag inte ha någon fjäder men ha alla andra.

Snälla säg vad ni tycker för jag kan verkligen inte bestäma mig♥, det är bara några månader kvar tills jag fyller år och då vill jag vara säker. Visst jag kommer väll inte tatuera alla på en gång men blir jag säker på en så börjar jag med den^^
Kram på er och skriv vad ni tycker nu!♥





Kommentarer

håller med dig det var svårt att välja men , fjädern kanske? <3 jag vet faktiskt inte

2011-09-05 18:43:55
Anna

Fjäder :)

2011-09-07 20:52:19
tycker verkligen om er blogg :)

hej, tycker att er blogg är riktigt fin :)

den är rolig att läsa också :) men fjädern är snyggast tycker jag och den skulle passa dig perfekt tror jag :)

2011-09-11 23:44:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback