Hanna-16.52

2011-05-11 16:52:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


här kommer 2 bilder från igår på vad jag grorde ;)
först var jag Mariya och Johannes till Rog och bada och gissa vem som var först i då :) jo lilla jag hihi dåda tyckte jag var helt slut i huvet xD men det är vell sån man får ta när man frivilligt vill simma typ 40 m när det är 14 grader i vattnet (a)



sen skulle Johannes hem och göra pizza så jag och mariya drog hem till henne och hämta träningskläder så var jag där och kolla lite :)



medans hon var på träningen låg jag i en slent brevid och solade ^^
Men efter träningen åkte vi till skolan och träffade Johannes igen och så buktiga som Mariya och Johannes är så lyckades dom stänga luckan till min moppe och i luckan MEN LÅS låg mina nycklar till moppen OCH låset -.-´ så jag fick ringa mamma och be henne komma ner med reserv nycklarna xD

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback