Anja-16:34

2011-03-08 16:35:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och Hanna hänger ihop så gott som varje dag och träffas vi inte på typ tre dagar så sitter vi och babblar och garvar. Folk omkring fattar inte vad vi pratar om och det är oftast denhär kommer den ena så kommer den andra så därför skaffade vi ett gemensamt namn Habbja Thibjörk. Senare ska vi ju skaffa en klasströja också för att komma ihåg klassen och då bestämde vi att vi skulle ha namnet Habbja bak på tröjan bara för att det ska representera oss hihi. Vi har tillochmed relationsstatus syster på facebook!<3
Så det jag försöker säga är att det är viktigt att umgås så mycket som möjligt med folk som gör en glad och skita i folk som drar ner humöret. Jag och Hanna har redan bestämt grejer vi ska göra på hela lovet och det är sånt som får en att vilja fortsätta att kämpa när det är svårt!
Lev dagen som om den vore din sista!

Här kommer lite bilder som väcker minnen hos oss!
Några nya och några riktigt gamla!




Fest

Strand!


70-tal haha jag ser gravid ut!

Jag kommer alltid vara dig evigt tacksam!<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback