Hanna-19.43

2011-03-06 19:43:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



här får ni en 1-3 lista på dom jag tycker är mäst lik varran :) håppas ni gillar det!


justin bieber vs jordan jansen
10/10 i likhet

-jag tycker dom är extremt lika både till karriär och
utseendet! även fast jordan inte har kommit lika långt



will smith vs barack obama
9/10 i likhet

-dessa två är också ganska lika men ändå inte på
nått sätt?



och såhar vi jesse mccartney vs justin bieber
8/10 i likhet

-visst är dessa två bara för söta men jag tycker dom
är ganska lika men det finns mer skillnader på dom
än på dom anndra






som ni ser har jag inte så mycket för mig just nu XD


bye bye<33


Kommentarer

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-07 21:03:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback