Hanna-17.59

2011-03-18 17:37:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej blogg läsare :)

DAGEN!
denna dag har varit lite ovanlig, morgonen var ju as härlig fick sov morgon och allt
men sen var det in äta frukost fixa sig och ut i snövädret...
sen komm Johanna och då börgade vi gå upp mot byn för att möta Anja
och sen var det hem igen och ner i skogen bakom huset :P
när vi sen komm hem gick vi in till mig och åt lite, när jag tänker på det gu vad gott med mat xD
aja men tillbaka nu, sen åkte Anja hem och JOhanna hem för jag skulle till tandläkaren ;(
HANNA=HATA TANDLÄKARE!!!!!!!
jippi jag hade ju ture att få laga ett hål också...
men när jag komm hem så gick jag och såv tills bedövningen gick ut och det var nog det bästa på dan ;)

och jag kommer inte att villja äta godis på väldigt lång tid nu m det inte skulle vara under stora omständigheter!

så för er som inte årkar läsa hela dagen kommer den nu i billder ;P

 








Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback