Hanna-21.34

2011-03-20 21:34:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


^hade life tråkigt imorse^

sorry gays men jag har inte tid att lägga in bliderna från dagen :( men jag ska lägga in dom på data direkt när jag kommer ham från skolan imon
(NEJ DET ÄR SKOLA IMON!).
 så får jag försöka lägga in så många som möjligt :D
asså kommer att älska dagen imon :S först kommer det att vara att jag,Anja och en kompis till och ska sjunga på musiken :O
undra hur det kommer att gå?
 och sen kommer vi som sagt att ha en kick up eller nått sånt och då kommer man bara att slapna av specielt efter alla nationella proven som vi haft också har det varigt allmänt stressigt så det kommer att gillas av oss :D
aja men jag har inte så mycket mera att skriva om nu
men jag måste skynda mig lite nu för BB börgar snart.
 Hanna älska! :D 


juste om ni vill att vi ska skriva om nått specielt så kan ni ju slänga in en komentar i blogg svar :) 

XOXO <33


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback