Hanna-21.30

2011-03-11 21:31:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tjenare alla blogg läsare :D

jag är ledsen att jag inte bloggade igår men jag kom inte hem förens vid 21.30
och då var jag dö trött och gick och la mig <3
men jag ska försöka bli bättre på att blogga på tisdagar och torsdagar då jag har träning.

aja men tbx till det roliga, jag komm nyss hem från en riktig garv kväll med våran egen bloggerska Anja
och som vanligt har vi skarattat så att gårarna har kommit xD
vad har vi mer gjort?? ... juste vi spelade "Bonka Bäver" och det spelet slutade med att vi låg i anjas söng och inte kunde andas för att vi skrattade så mycket :P


nu sitter jag här och skriver och ska nog fixa en "Hissa Dissa" lite senare
så ni kan ju hålla lite span om ni är intreserade ;)





bye bye sötisar! <33


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback