Anja-21:30

2011-03-26 21:30:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Jag måste bara säga tack för den otroligt söta komentaren som jag fick, synd bara att hanna var först med att tacka :P men TACK du gjorde verkligen min dag söta du!♥

Måsta också passa på att berätta att jag och Hanna drar till stan en sväng imon och shoppar slut på pengarna... eller ja shoppar iallafall! Vi kanske hinner slänga in ett inlägg innan vi åker men vi får se. Inlägg med det jag har köpt kommer när vi kommer hem (vi får se om kameran hänger med till stan också)
Men åå jag har nyss tagit ett bad och tvättat håret och nu märkte jag att det är as mycket balsam kvar i håret så nu måste jag tvätta det igen -.-' Jaja vi ses imon hörrni!


Kommentarer

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-05-26 11:05:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback