Anja-21:05

2011-03-16 21:05:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej!
Just nu sitter jag i sängen med datorn och lyssnar på spotify. Jag har precis kommit ut ur dushen,smörjt in mig med BUS (brun utan sol) och sitter med bara en skön morgonrock på mig ;) Mysfaktor 100!

Det kommer nog inga fler inlägg för min del idag,förutom 30 dagars grejen. Bloggningen har varit väldigt dålig på sista dagarna men vi går i 9an och har sjukt mycket jobbigt just nu -.- Det kommer ett inlägg om utseende imon tror jag
 KRAM!


Kommentarer

Hallå!



Ville bara tala om att ni vunnit en bloggsvars inbjudan! Skicka mig eran mailadress så fixar jag resten ;) Länka gärna till mig i ett inlägg att ni vunnit bloggsvar ;)

Mvh/ Gabriella

2011-03-17 08:44:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback