Anja-20:25

2011-03-22 20:25:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!
Tänkte bara berätta att jag och Hanna kanske drar till stan imon så då kommer bloggningen att bli usel fram till 19:00 eller nått. Bilder på det vi köpt kommer då eller på torsdag ;)
Listan är lång på allt jag ska köpa och hoppas att det inte blir som alla andra gånger, man har en lista med alla nödvändiga saker och när man kommer hem så kommer man på att man inte har köpt något av det man ska ha! Varför blir det så?

Det här ska jag köpa: (ni har sett det förut men jag skriver det ändå)
* tighta joggingshorts
* BUS-Brun Utan Sol
* vitt linne årn ginatricot
* chinos färgade shorts
* små ''diamantörhängen''
* vita tygskor
* Rakgel
* eyeliner
* solglasögon
(Det kommer säkert tillkomma eller falla bort någonting på listan)
Nej nu säger jag godnatt och kom ihåg att sova gott...eller åtmindstonde sova över huvudtaget :P
Kom ihåg http://livetsombff.blogg.se/index.html






Kommentarer

Var gärna med och tävla om smycken från Josign.se! :)

http://amyah.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-ett-smycket-fran-josign.html#comment

2011-03-23 16:38:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback