Anja-15:55

2011-03-17 15:55:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej!
Här kommer inlägget om utseende och om självkänsla!

För ett tag sedan så ville jag ha kompisar som hjälpte mig att få bättre självkänsla men efter ett tag så insåg jag att den enda personen som kan göra det är jag själv! Jag trodde att jag hade bättre självkänsla än jag hade och därför ville jag inte göra någonting åt det. För några månader sedan så var jag på en föreläsning om just självkänsla och det var då jag kom på att det skulle inte skada att tro på sig själv och tycka om sig själv mer, för du är ju född såhär! Jag gillar min kropp mer nu än någon gång förut.

Jag menar inte att man behöver gilla sin kropp till 100% men iallafall inte tycka illa om den För du är fin precis som du är! Många går omkring och säger att dom har ''fettvalkar'' och är feta men tyck inte de säga att det är volanger istället och var nöjd med dom! Om du tycker att det är svårt att se dig själv som fin så låtsas tills du tror på det själv! Många gömmer sig bakom någon dom inte är och det är brist på självkänsla, Ställ dig framför spegeln och säg att du är fin varje dag eller skriv det på spegeln så lovar jag att du kommer må bättre inombords och det kommer synas på dig!

Kram, du är perfekt som du är!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback