Anja-11:26

2011-03-27 11:26:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Nu har jag precis ätit frukost, eller ja mat från igår. Det kommer bilder på trerättersmiddagen som jag gjorde igår lite senare. Som ni kanske förstår så blev det inte att åka till stan idag heller eftersom det är så dåliga busstider på söndagar eller helger överhuvudtaget så vi får dra di någon annan dag helt enkelt!

Juste jag har glömt att berätta att när jag skulle ut och ta ''vårbilder'' igår så halkade jag utanför dörren och slog i kameran. Både skyddet och uvglaset flög iväg och uvglaset sprack -.- så nu måste jag köpa ett nytt sånt men som tur va så hände det ingenting med kameran!! Det kallar jag tur i oturen asså! jag ska fan börja med sånna där tantbroddar under skorna XD


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback