Hanna-23.35

2011-06-12 23:35:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggen :)

det var ett tag sen jag skrev nu men tänkte uppdatera lite om vad som har hänt den sista tiden och så kommer ni att få lite bilder från olika stunder ;)

först har vi ju balen och ni kommer såklar att få en bild


sen var det ju avslutningen i fredags och nu kommer det ganska många kort ;)


jag och Emma.B innan skolavslutningen


tycker att denna ros va lite nice :D
och en sak som jag inte kommer att glömma är att min kille Johannes kom till mig efter vi varit i kyrkan och gav mig en ros ^^ asså fett sött ju '') <3


2 bilder på den saknade klassen 9c


sen får ni 2 bilder från efetråt på tansvallen :)




ganska mörka bilder men ni får stå ut med det :) <3

jag vet inte om jag har gjort så mycket mera intressant förutom att jag har jobbat dom två senaste dagarna -.-'  aja sånt är vell livet :P

kram på er hör av mig snart


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback