Anja

2011-06-14 17:03:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggläsare!
Just nu sitter jag ute i solen ungefär vid västkusten och bloggar vid stugan vi har hyrt över natten^^
det känns faktiskt som jag skulle kunna bo här... eller nej jag skulle vilja bo i Tylösand. Lägenheter vid havet för flera miljoner och dom allra nyaste Porsche och BMW bilarna står parkerade utanför. Det får mig att förstå varför det heter "Kungarna över Tylösand" och inte från någon annan stans. Bara tonåringar överallt som har fått pengar av mamma och pappa haha ^^ Nej jag har inget intressant att skriva om så snart ska vi nog spela minigolf eller gå ner till havet och senare ikväll ska vi grilla... kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det :D
KRAM!♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback