Anja

2011-06-09 21:12:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggläsare!
Jag kan inte fatta att jag och Hanna slutar 9an imon? hur gick det till?
Vi hade iallafall en avslutningsmiddag i skolan idag och när mina mentorer startade ett bildspel med den här

låten så kunde jag inte hålla tårarna inne. Dom förklarade att vi är bergen och tillsammans har vi tagit oss upp och nått toppen!♥
Tårarna kommer spruta imorgon i kyrkan och jag kommer inte kunna sjunga avslutnings låten.

Jag ska bara säga att ni som ska börja 9an nu ta vara på tiden för den går för fort på slutet! och det kändes som igår när jag började 9an -.,-

Jag älskar er och kommer sakna er så sjukt mycket!♥


Kommentarer
Anonym

Vad skulle vara erat absolut favorit minne från eran klass? Jättefin header förresten :)

2011-06-12 13:55:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback