Anja

2011-06-08 21:57:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om Anja:
finaste tjejen & killen i varje klass 7
topp 5 snygga killar på skolan
Svar:
Jag har funderat över den här komentaren och har kommit fram till att det är jätte bra att du ger förslag men alla som läser våran blogg vet inte vilka som går i våran skola. Det blir inte så kul att läsa då men fortsätt ge förslag för det behöver vi! ^^

mia (L) om Anja:
din egen blogg är väldigt fin :)
men den här bloggen följer jag så ofta jag kan så skulle vara väldigt tråkigt om du sluta skriva här så :) jag tycker du ska köra på den här blogen <3
Svar:
Först och främst tack!
Jag har faktiskt bestämt mig för att skiva på den här bloggen nu och den andra behåller jag men det får bli en plan B om jag skulle ångra mig eller så ^^ ♥


Arnnelly  ([email protected])
om Anja-17:00:
I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care
Svar:
tack så mycket kära du (jag antar att du använder google översättning eller liknande). Det är så kul när man får sånna här komentarer från folk som inte ens pratar svenska. Man känner sig BRA! ^^



Haha lite svar på några frågor jag tyckte behövde svar. Fortsätt gärna med dom fina komentarerna för dom får en att vilja blogga igen, wiho!
 Som några redan vet så hade vi kabare idag och jag ska försöka klippa ihop en video någon dag och lägga upp på bloggen så ni får se våran helt fantastiska kabare! ^^ GODNATT och sov riktigt skönt, det ska iallafall jag!^^♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback