Anja-14:43

2011-02-26 14:43:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Här kommer bilderna på örhängena. Jag fick ideen av www.bbbeejbii.blogg.se där står det också hur man gör men ag kan lika väl lägga upp det här :)

Börja med att leta å massa smycken som du inte gillar/använder med massa kedjor och så tar du delar ifrån dom. Du behöver även en tång och en avbitartång (eller vad det heter).


 När du har alla grejer så är det bara att vara kreativ och göra något personligt och snyggt ;)
Här är ett som  jag håller på med men jag hittade inte avbitartången så jag får göra klart det senare.


Här är dom jag har gjort klart!






Det kanske kommer att dyka upp fler så småningom :)




Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg http://vadfanskajagheta.se

sv. det kommer men det är massa före på kö,

2011-02-26 15:57:39
En Beundrare :D

Assåw jag ville barah säja att eran bloggg äer asum <33 örhängenah va så jäwla snyggwa (: Pussss <33

2011-02-26 21:33:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback