Svar på frågestunden!

2011-02-18 19:50:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Anonym om Frågestund!:

går ni i samma klass?
vilken är eran favorit färg?
favorit djur?
säg nått som ni aldrig har gjort men vill göra!
kan ni inte lägga ut lite mera bilder på er?
kan ni ha typ en mådnadens blogg tävling?

älskar er blogg (L)

Svar:
Hanna:
1. Ja det gör vi
2. Basfärger och rosa mm.
3. Hund om jag måste välja en ;)
4. Åka till USA med Anja och ha typ en miljon med sig XD
5. ska försöka med det
6. Visst kan vi det! ;D
Anja:
1. Japp alla år ;)
2. Svart vit för dom går alltid att kombinera med någon annan färg!
3. Hund om jag måste välja en :P
4. Haha typ Hannas svar eller typ hoppa fallskärm det vore coolt ;)
5. Klart vi kan :D
6. Eran önskan är våran lag haha nej men nästan så ja det kan vi :P

hanna om A&H 18:19:
Fin blogg , jätte fin design och allt , och herregud vilken uppdatering , hur orkar ni ? ASSÅ det är posetivt ! :)


Svar:
Ja måste bara säga TACK! och sen va det ju faktiskt en fråga med också så vi svarar på den. vi tycker att det är så kul att höra alla gulliga komentarer och vi skriver ofta om något vi brinner för. Mode så det är nog därför vi orkar updatera så mycket eller ja Hanna uppdaterar när hon inte har träning och när hon har tid. men det är nog samma där ;)

elin om Frågestund #2:
är ni av me oskulden??
vem är er bästa vänn/vem betyder mest för er??

Och så vill jag bara säga att jag älskar er blogg!!:D

Svar:
Hanna:
1. Nej
2. Anja
Anja:
1. Nej det är jag inte. Både jag och Hanna är smarta nog att inte ta första bästa utan vänta tills det känns rätt;)
2. Hanna vi är väldigt lika det är nog därför och min mamma är hennes mamma liksom :)


Sofie
om Frågestund #2:
vad fick er att starta blogg?
Erat bästa minne med varandra? :)

Svar:
Hanna säger vet ej och jag håller nog med lite det var nog bara nått vi kom på och vi tyckte det lät som en rolig och bra ide ;)
Haha vi vet inte vi har så många så att varje minne är det bästa :D

Anonym om Frågestund #2:
Hur långa är ni? :P

Svar:
Hanna: 1.68 ungefär
Anja: 1.65 tror jag ;)

Anonym om Frågestund #2:
vad har ni för klädstorlek/ bh storlek?
:)
Svar:
Hanna:
På kläder har jag XS-M beroende på kläderna
BH har jag 75B
Anja:
På kläder har jag oftast XS-S men det är som hanna säger det beror helt på kläderna ;)
BH har jag 75B-80B 

Maria om Frågestund #2:
skulle ni kunna visa era favorit skor?
älskar er blogg!! :D

Svar:
Hihi tack gulliga ni är!! tack för tipset det kommer ett inlägg om det senare typ några favorit klackskor och några platta. Vi får se men det kommer inom kort ;)

Anonym om Frågestund #2:
Anja: har du någon vän du saknar? som har stått dig nära som du tappat kontakt med?
Hanna: Har du någon kille? Eller håller du på med någon?
Båda: Va ska ni gå för gymnasie?
Med vilken var eran första kyss?
Om ni fick gå tillbaka till en tid ni saknade, när skulle det vara? 

Svar:
Hanna:
1. Nej jag har ingen kille men det finns en jag gillar :P
2. Vet inte säkert men ett av alternativen är bygg vidare till måleri
3. Den första RIKTIGA kyssen var med en kille som heter David
4. Jag vill faktist inte gå tillbaka för jag fick nyligen (om man kan säga så) en posetiv förändring i mitt liv så jag vill bara leva i nuet och umgås med dom som betyder mäst för mig! mer kan jag inte säga för det är för personligt att blogga om!
Anja:
1. Ja jag har en vän jag saknar och jag har en riktigt nära vän (en person som var typ min andra halva) och vi har typ tappat kontakten. Inte helt för vi kan prata men jag önskar att en sån liten löjlig grej inte kunde ha gjort sån stor skada i den vänskapen som vi hade. Älskar dig fortfarande!
2. Jag tror att mitt förstahandsval kommer att bli nobelgymnasiet i Karlstad med inriktining inredning och andrahandsvalet kommer att bli antingen resturang och livsmedel på Haralsbo eller djur på steirnhööksgymnaiet i Rättvik. kommer sakna Hanna vilket som eftersom vi har gått ihop i 10 år!!
3. Min RIKTIGA kyss har jag nog aldrig haft. Det har bara vart små kyssar när man var jätte liten men sånna betyder ju liksom inget.
4. Oj svårt jag har så många men det skulle nog vara något minne när allt var bra. När jag och min colabrosh dampade runt.

Tack för alla frågor och hoppas att ni fick svar på det ni undrade. Ni vet att ni kan ställa frågor när som hälst och vi kommer att svara på dom och fortsätt ge gulliga komentarer det gör våran dag!!
Hihi KRAM!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback