H-20.13

2011-02-13 20:14:05 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


hej alla söta bloggläsare!

gu idag har jag serre haft extremt myckert för mig!
jag såv hos anja till idag, jag har varigt i backen och åkt bräda(Y)
och sen har jag varigt och tränat småbarn i gympa,
och man kom vell hem vid 17.30 typ xD

nu sitter jag och camar med anton igen på msn :P
tycker att vi har extremp mycket att prata om xD

men är as trött efter dagen så jag tror att jag kommer att gå ut till mig snart
och så sova i min ny bäddade säng (Y)


ni får en bild på mig också ;) <33


Kommentarer
Anonym

kanske är bra om du lär dig stava innan du skaffar en blogg..

2011-02-13 21:00:26

Öj,

ge fan i och klaga på hanna för helvete !

Vafan har du med det att göra? Om hon stavar fel WHAT EVER! Du visar ju bara att du är omogen nog att klaga på henne och vara anonym. Vill du säga något, våga säga vad du heter.

2011-02-14 09:38:29

Vi har dom som hatar oss och vi har dom som älskar oss, Vi skiter i dom som hatar oss och fokuserar på dom som älskar oss KRAM! ;)

2011-02-16 17:29:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback