A&H 16:11

2011-02-07 16:11:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej!

Här kommer som sagt 5 konstiga sanningar om oss så ni får lära känna oss bättre!

Anja:

1. Jag blir alltid tårögd när jag plattar håret!

2. Jag måste alltid ha jämna tal när det gäller volymen på teven!

3. Jag använder ord jag inte har någon aning om vad dom betyder!

4. Jag koncentrerar mig bättre när folk pratar när jag ska läsa eller skriva!

5. Jag kan inte dricka och gå samtidigt! XD

Hanna:

1. Jag måste ha någonting som låter när jag ska sova men inte tickande ljud!!

2. Jag måste alltid börja med höger fot när jag ska gå!

3.  Jag kan inte läsa baksidan av en bok om jag ska läsa den sen!

4. Jag kan inte ha fötterna på golvet om jag sitter i soffan!

5. Jag drömmer bara när jag sover hemma hos Anja aldrig hemma eller någon annan stans! XD

Nu kanske ni tror att vi är helt mongo men vi kan vara normala IBLAND! XD
Kram!<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback