Anja-19:27

2011-04-17 19:27:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Jag berättar genom bilder!
Som jag har skrivt så har vi åkt till Australien för lite mer än ett år sedan. Vi bodde på många olika ställen och några av dom va Sydney, Leeton och port douglas, det är dom jag kommer berätta om.

Första stället va Port douglas, en liten stad i Cairns (kolla upp det om ni inte vet vart det är).
Vi åkte "Sky rail"

Vi åkte till "regnskogen" och påvägen hem såg vi en Cassowary
Det är en otroligt sällsynt fågel som har två klor på fötterna som den kan skära upp hela magen med, trevligt va? ^^

Sen åkte vi även till stora barriärrevet men det gör jag ett inlägg om senare^^

Sen flög vi vidare till Sydney (en stad i Australien inte deras huvudstad som alla tror)
Min säng,Hm synd nog så fick den inte plats i resväskan (jag har testat ^^)

Vi tog en "tur" till Bondi Beach


Sen tog vi en till "tur" till opera huset och bron



Efter det så hyrde vi en bil och åkte till Leeton för att bo hos våra vänner i ungefär en vecka♥
(Jag vill tyvärr inte lägga ut bilder på dom utan att fråga dom så ni kan får bilder på en kockaburra och en koala istället)


(bilderna sög ju såg jag nu, dom sista bilderna är iallafall inte suddiga)

Juste sen åkte vi till the blue mountains
(The three sisters)



Det va allt just nu, vi va på så sjukt många fler ställen men tråkigt nog så kan jag inte göra ett inlägg med alla bilder "/ Det jobbiga är att ni får inte samma känsla som jag när ni kollar på dom här bilderna för alla bilder är minnen för mig...♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback