Anja-15:56

2011-04-16 15:56:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Hejhej!
Det har ju vart otroligt fint väder idag så det är därför bloggningen har varit usel! Men som jag sa så skulle ni får nya bilder på bäbisarna som blir 2 veckor idag♥ om jag hinner så kommer jag lägga ut dagens outfit eftersom vi typ ska ha fest, släkten kommer och vi ska grilla o.s.v men anars kommer det fortsätta att vara dålig bloggning idag"/

Juste har ni sett att jag har fixat en google översättnings ruta på sidan så nu kan även mina "vänner" (mer som en familj) i Australien följa bloggen om dom vill! Nice huh?

Här är bäbisarna:


Dom vita:



Dom svarta:


(haha jag hann inte innan den skuttade iväg)

Den gråa:


Den fläckiga:


Är du intresserad eller undrar över något så skicka att mejl till [email protected]


Kommentarer
Anonym

Vilka söta små kaniner :)

ett förslag till bloggen skulle vara om ni kunde typ skriva om era favorit minnen eller om ni har varit utomlands någonstans, som stog ut för er, bara ett förslag :)

2011-04-16 18:58:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback