Hanna ♥

2011-04-30 15:12:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej bloggen!
har äntligen fått till virusskyddet på datan nu och kan blogga igen :)
 
Men kan ju inte säga att jag är riktigt glad att blogga igen när jag läste att anja skrev i förra inlägget och jag tycker att det är lågt av henne men hon gör som hon vill men det är det att hon inte har sagt något om det till mig!! pluss att hon skrev att hon ska typ sluta skriva på denna blogg så ja, jag är lite smått sur just nu som ni kanske fattar.

men jag kommer då att blogga kvar här för vi starta bloggen och jag kommer inte att ge upp bara för att anja gör det just nu!

detta är inget illa menat mot anja nu men jag blir lite läss, för hon sa inget till mig. men vad ska jag göra
aja jag hör av mig imon tror jag det blir för kommer inte att kunna skriva ikväll eftersom det är valborg :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback