Anja-21:03

2011-04-04 21:03:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!
Asså shit vilken dålig bloggning det har arit idag! Men som anligt så skyller man på saker och den här gången får jag skylla på att tiden helt enkelt inte räcketr till allt och jag och Hanna har inte haft en minut över för er. Jag måste bara skriva så att ni förstår att jag lever och mår bra idag ;) Nej nu kom jag på att jag måste ta bilder på huset och mitt rum för det glömde jag men jag lovar att dom kommer upp imorgon om jag kommer ihåg, påmin mig!♥
(juste nu är det säkert att kaninungen är död :'( men jag tror att hon har fler i magen som väntar å att få komma ut, det kändes så på hennes mage♥)

Nu har jag laddat upp med cheddarpopcorn och dricka till BB! 
(Det är ett under att inte jag blir fet egentligen)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback