Anja-19:51

2011-04-02 19:51:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej -.-
åh jag är på sååå dåligt humör, känns som ja skulle kunna hugga av min högra arm! (Jag vet att man inte ska blogga då) Men det är ändå bloggandet som får en tillbaka. Det är så skönt att skriva av sig och jag hoppas att ni inte har något emot det, då behöver ni inte läsa det här inlägget. Sitter med spotify och bara spelar bra musik så jag blir på bra humör och bloggar såklart. Det börjar faktist funka. Jag spelar den här låten: (Den gör mig alltid så glad)



Jag pratade med Hanna nyss så nu är jag nästan på bra humör igen, Vi kanske ska ut och gå/jogga sen så då är det bara att prata med henne. Hoppas bara inte det kommer bli mörkt men det gör inget för hon är mitt ljus i mörkret♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback