Anja-17:01

2011-04-19 17:01:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hejhej!
Här kommer ett inlägg om inredning för att en person ville att jag skulle göra det!

I ett stort rum så tycker jag att man ska jobba med:
* myskänsla (mycket kuddar, ljus o.s.v)
* mörka färger som går ihop
* I "mörkret" så kan man piffa upp med en fondvägg som har ett passande mönster
* Få det litet och mysigt och inte stort och "kallt"

I ett litet rum så skulle jag ha jobbat med:
* Ljusa färger för att få det "större"
* En tapet med djup i
* Många speglar som gör att rumme ser större ut
jag valde även lite "lantigt" med spetssängkläder och en söt byrå
ett tips är att välja en färg på spegeln som bryter mot väggen bakom så den syns bättre!
 
Självklart funkar det att ha ett litet rum och fortarande ha det mysigt ^^
Hoppas det duger!♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback