Anja-15:21

2011-04-08 15:21:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan kära bloggläsare!
Nu har jag laddat upp med tortillachips, guackamole och cola till Big Brother! Idag ska jag även hem till pappa så i får se vad jag ska skriva om då. Jag fick lov att kika på bäbisarna en snabbis när jag kom hem för att se så att dom mår bra, det såg bra ut och hon verkar vara en exemplarisk mamma.

Nu tänker ni säkert att en bra mamma skulle aldrig lägga sin kaninunge i vatten skålen men det är faktist så att dom bär ut dom döda ungarna. I vissa fall käkar börjar mamman att käka upp dom utav ren instingt för att döda kaninungar luktar från långt håll och då drar dom till sig rovdjur. Så för att förhindra att hon och dom levande ungarna ska bli dödade av räv o.s.v så käkar hon upp dom. Lite brutalt om du frågar mig men det är naturen och tänk vad instingt kan göra!
Jag tror att dom kommer se ut ungefär såhär sen!


Ne nu ska jag se på BB!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback