Anja-13:29

2011-04-10 13:29:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Nu har jag äntligen kommit hem och tagit kort på dom bedorande små bäbisarna!

(Kaninmamman) hon är nyfiken och undar vad jag gör !


(Boet) dom syns inte så bra men dom ligger där(Kameran ville inte samarbeta just då)!


Svart bebis! (kommer nog få vitt på vissa ställen)


Vit bebis! (Kanske kommer att vara helvit eller så kommer den få gråa eller bruna fläckar som pappan)


Jag ville inte ta kort på alla så det fick bli två. Jag tror att det är 5-6 bäbisar och jag måste säga att Lana (mamman) är en riktigt bra förstföderska!

(När ni ser rubriken kaninungar då är det ett inlägg som handlar om dom så ill ni inte läsa så är det bara att hoppa öer dom inläggen)


Kommentarer

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=81487



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till ett Playstation 3 och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också Helt gratis!

2011-04-12 14:10:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback