Anja-11:28

2011-04-10 11:28:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej och godmorgon!

Idag kanske jag och Hanna ska hitta på någonting. Eller ja vi ska väll ut och ta kort då och då kommer dom upp här och på www.fotoscience.blogg.se
Om vi inte ska va då har jag faktist ingen aning om vad jag ska göra idag kanske blir som igår, bara sitta vid datorn ^^ 

Nej vet ni jag längtar så jag dör (inte riktigt dör men ni fattar) efter kaninungarna. Jag har till och med drömt om dom i två dagar nu, det är inte okey! Men det är väll för att jag ska ta kort på dom så ni får se. Jag är väldigt sugen själv att kolla på dom och se vilken färg o.s.v dom kommer att bli!
Jag tar nog kort på dom idag när jag kommer hem (om det är ljust ute) annars gör jag det imon när jag kommer hem från skolan!

Jaja vi syns sen♥...



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback