Anja-10:56

2011-04-09 10:56:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Bloggläsare!
Nu har jag precis vaknat och jag har jätte ont i huvudet -.-
vi får se vad som kommer att hända idag. Jag vill bara ha en helg där jag kan ta det lugnt och inte göra så mycket. Om man tänker på hur dryg den här veckan har varit, både med Nationella Proven och lite andra saker.

Juste och så kom jag på att på påsk så kommer kaninungarna att vara tre veckor och jag hoppas att dom kommer ut ur boet lagomt till påsklovet♥ MYS!
och som ni kanske förstår så glömde jag av bloggningen helt igår men vi får se vad som kommer upp sen, Några förslag?

(Undra varför våran blogg dampar, headern försvinner och bilderna)

Blir det så för er? det är att veta för oss om det gör det


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback