A-20:32

2010-10-15 20:32:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!

Jag kan inte göra dagens outfit idag eftersom jag inte hittar kameran men jag gör det här inlägget som jag tror att ni tycker är mycket roligare iallafall ;)

Jag satt och kollade på bilder från Australien och då fick jag lust att göra ett inlägg med äckliga,konstiga och fula djur som vi såg haha:P Vi har tagit bilderna som jag kommer att visa och djuren var självklart vilda eller vad man ska kalla det:P haha vi säger så här då dom va inte på zoo.

Det va första dagen och det första jag såg va ett träd med typ 3 döda och ihåliga skalbaggar på, usch säger jag bara :S


Här är en ful kalkon som vi såg i regnskogen:P


Här är en vild och farlig Cassowary som var inne bland fruktodlingarna och är väldigt svåra att se så vi va glada att vi fick se en överhuvudtaget;)


Här är en liten krabba som satt och gjorde små bollar av sanden på stranden:P


Och sist men absolut inte minst hehe äckligt jag vet men jag fick lov när jag såg den hemska spindeln på fönstret! :S



Haha nu låter Australien som värsta äckellandet heh men jag lovar att jag ska göra ett inlägg imon på alla fantastiska bilder som man har tagit i hela landet :D På Sydney, bondi beach, våra vänners farm och alla fantastiska kvällsbilder när det är jätte varmt och alla ljus som får det att bli så härligt. Nej nu måste jag sluta innan det blir en hel roman
 KRAM!<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback