A-13:07

2010-10-03 13:07:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallo!

JAg skulle göra ett inlägg igår men jag satt mig vid teven och sen glömde jag helt enkelt av det så jag får göra det nu istället.

Igår vaknade jag vid halv åtta eller något för att jag och Hanna och mamma skulle åka upp till rättvik och kolla på gymnasiet där. So asum! haha ja riktigt bra gymnasium och jag är nästan helt säger på att jag ska gå där eftersom jag älskar djur och har gjort det sedan jag va liten skit ;) (Hanna får göra ett inlägg senare om vad hon tyckte för jag fick inga rena svar av henne:P) När vi hade kollat på skolan och fikat så åkte vi självklart ner till markanaden och gick runt där ett litet tag. Jag åkte hem efter kanske 30 min eftersom jag fick as ont i huvudet men jag hann köpa en skinnjacka iallafall haha;) Hanna stannade kvar och gick med Sofie istället så det va ju bra att hon va där eftersom Hanna ville stanna längre.

Ja det vart ett ganska långt och tråkigt inlägg men jag tog mig tiden och göra ett så BE HAPPY! haha kram!<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback