H-11.08

2010-08-28 11:08:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tja tja bloggen <3
sorry att jag inte lagt upp något på ett tag men jag har seriöst hafft fult upp hela tin med
klassresa i en vecka, men har varigt i borlänge med anja igår eftersom vi har hade ledigt igår

här kommer lite bilder ;)



leggins 119:kr

snoddar 19:kr




och härgärg :P 59.50:kr
















KLASSRESAN!! <33







på vägen upp till idre stanna vi på nått konstigt ställev xdd



Min och Anjas sängar -.-



aa och här ser ni vår STÖKIGA XD stuga


andra dan

vi har samlats för att uka till städjan som vi skulle gå upp för...



nu kommer lite kort på utsikten på toppen på städjan



aa årkar inte lägga ut nå mera nu för jag ska in och äta så jag får lägga in resten sen ;) <33


bye bye <33


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback